Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 november 2021

"Winter" lace Bow met feathers kaart

 Hallo allemaal,


Ik heb een slimline kaart voor jullie vandaag.
Een waarop ik een stans gebruikt heb die Winter Lace Bow heet
maar waar ik een gewone verjaardagkaart mee gemaakt heb. Dus een veelzijdige stans.


Ik ben begonnen met het maken van de veren.


Eerst met Distress Oxide door het stencil de kleur aangebracht


Ik liet het stencil erop liggen en bracht de transparante texture pasta eroverheen.
Ik liet dit aan de lucht drogen en knipte de veren uit.
En deze hangen dan onder die veelzijdige stans.

Ik heb ook nog een blauwe versie gemaakt 




Ik heb het designpapier zo opgeplakt dat er een 
pocket ontstaat voor het label.
Daar zet ik met een stempel nog een tekst op.

Bedankt weer voor het lezen van mijn blog.
En veel knutselplezier voor jezelf.


De producten die ik gebruikt heb vindt je in de webshop van hobbyvision.
Klik op het plaatje en je komt vanzelf op de juiste plek.