Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 1 november 2021

Facebooklive - Mixed Media doosje met Anita

 Hallo Allemaal


 Ik heb tijdens de Facebook Live uitzending van 30 september
dit houten doosje gepimpt.
 





Als eerste heb ik het doosje in de witte gesso gezet. 
Eén laagje is voldoende.
Dit doe ik omdat ik hierna rijst papier erop wil plakken en anders schijnt dan de bruine ondergrond door,
wat ik niet mooi vind en zie je ook het mooie rijst papier niet goed.

Nadat dit droog is, Stamperia rijst papier met gelmedium opplakken.
Ik heb het overtollige rijstpapier eraf geschuurd.
De randen heb ik hierna bewerkt met embossing poeder.

De Finnabair ornament heb ik een beetje verhoogd opgeplakt door er wat chipboard onder te plakken.
Doordat dit verhoogd is kan je er wat filigraan takjes een beetje onder stoppen.
Het ornament heb ik antiek gemaakt met wax.

Op de bloemen heb ik nog wat 3D balls verwerkt en ook hier en daar aangebracht.
Ik meng trouwens de 3D balls met gelmedium.
Je maakt als het ware een soort papje van de 3D balls en gelmedium.
Het droogt mooi op hoor.

Dit was het wel ongeveer in grote lijnen.

Wil je de live uitzending nog eens bekijken of heb je hem gemist,
dan kan je op onderstaande link klikken om er te komen.  




De gebruikte materialen kan je hier vinden; 

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode

2 opmerkingen: