Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 november 2021

Facebooklive - December Daily pagina met Lisanne

 Hoii allemaal!

vOp 8 november heb ik tijdens een live uitzending laten zien hoe je een basispagina voor je December Daily kan maken. De December Daily staat voor elke dag in december een plannerpagina of kaart of wat jij ook zelf wilt maken. 

Aangezien december vaak een drukkere maand is begin ik in november alvast met de basispagina's. Zo hoef ik op de dag zelf alleen van die dag zelf er iets aan toe te voegen. Bijvoorbeeld een foto, tekst of een plaatje. 


Voor deze December Daily ga ik werken in de A5 planner van Elizabeth Craft Design. Er zijn zo verschrikkelijk veel leuke stansen die je kan gebruiken.
Vandaag is het een halve pagina met daaraan de snowglobe. 
Voor de halve pagina gebruikte ik Planner Essentials 8. Het mooie papier komt uit het Reminiscene Book 2.


Vervolgens heb ik de snowglobe uit kraft Cardstock van Tim Holtz gestanst. Dit is zo gaaf papier, want je kan het licht op schuren. 
Dit plakte ik gedeeltelijk op de pagina. Het ziet er misschien een beetje gek uit dat het uitsteekt, maar later aan de achterkant plak ik er ook weer een snowglobe tegen aan.
Op de snowglobe aan de voorkant plakte ik nog wat sneeuwvlokken op uit de Classic Christmas Kit. 



Als laatst heb ik nog een mooie poinsettia gemaakt met de Florals 12 van Elizabeth Craft Design.
Dit heb ik op kleur gebracht met Distress Ink Aged Mahogany en Forest Moss.
Over de bloemblaadjes heb ik met een embossingdabber en de Frosted Crystal van Ranger er overheen gestrooid.
Dit verhit en dan krijg je een ijzig effect over je bloem.
Als finish and touch nog reinforcers en de basispagina is klaar.

Mocht je de live uitzending nog eens willen bekijken dan kan dat hier:

Bedankt voor het langskomen en wie weet kan je nu ook aan de slag met de voorbereidingen van een December Daily. 
Tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte materialen kan je hier vinden: 



























Geen opmerkingen: