Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 november 2021

Een Gnome kerst label

 Hallo allemaal,


Heerlijk zo`n zondag dat niks moet en alles mag hahah.. Op zo`n zondag is deze kaart ontstaan.
Ik heb gebruik gemaakt van de leuke stempels van Polka Doodles. En een mal van Dutch Doobadoo. 


Eerst lekker het stempelafdrukje inkleuren.
Dit heb ik gedaan met meerdere merken Aquarel markers door elkaar.


En daarna kon het kleurwerkje op een kaartje.
Hiervoor heb ik een Doobadoo mal gebruikt die ik wat ingekort heb.
Dit heb ik gedaan omdat mijn designpapier maar 15 x 15 cm was en de mal wat veel langer ;)


De basis heb ik uit kraft papier gesneden en daarop een iets kleinere maat designpapier.
Daarop nog diverse stukjes designpapier over en op elkaar geplakt.


Het kleurwerkje heb ik gedaan op 300 gr aquarel papier van Vaessen.


En als laatste de versieringen.
Aan de linkerkant heb ik een kerstster - poinsettia geplakt die ik gemaakt heb met een stans van Elisabeth Craft Design.
De banner met tekst is een stempel van Carlijn Design.
Langs de randjes nog wat witte gesso, en dan natuurlijk nog een leuke strik met wat belletjes.

En zo heb ik weer een kerstkaart voor de verzameling.
              

Geen opmerkingen: