Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 24 november 2021

Facebooklive - It`s Snome Time draai/schommel kaart

                                                                           Hallo allemaal,

Tijdens een live uitzending heb ik laten zien hoe de leuke stans van Nellie Snellen werkt.
Hiermee kan je een hele leuke schommel/draaikaart maken.
Dit kan op diverse manieren, althans je kan het draai systeem op diverse plekken op je kaart maken.

Tijdens de live heb ik er voor gekozen om het aan de bovenkant te maken zodat het rendiertje
van links naar rechts kan "schommelen" door simpel aan het bovenste draaigedeelte te draaien.


Het designpapier wat ik voor deze kaart gebruikte is van het leuke
"it`s snome time" met leuke vrolijke papiertjes. En voorin en achterin de paperpad zitten ook nog leuke plaatjes. En er zijn ook nog diverse stempels bij verkrijgbaar zodat je nog meer plaatjes zelf kan inkleuren en gebruiken bij de designpapiertjes.

De kleinste maat kaart die je kan maken met zo`n schommel gedeelte is 9 x 9 cm.
Dit heb ik ook gedaan, maar die heb ik weer verwerkt op een wat groter model kaart.
Aan de zijkanten heb ik nog met een leuke hartjes pons gewerkt.
En natuurlijk zit er ook nog een toef bloemen op, die is bij mij eigenlijk onmisbaar hihi...

Wil je de live nog een keer bekijken, dan kan je dat hier doen:





En de materialen die kan je hier vinden:

           https://www.hobbyvision.nl/en/10-11-2021-janet-blaauw-gnome-snow-draaikaart.html

Geen opmerkingen: