Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 8 november 2021

Out of this world

 Hoi, hoi, 

Vandaag ben ik er met 2 kaarten gemaakt met de leuke lijn van Studio Light Art by Marlene. Dit keer de stempels en de Paper Elements.

De 1e kaart, daar heb ik een gelli plate achtergrondje voor gebruikt. De zon/maan (ben ik niet helemaal uit), de sterren en mevrouw haas in haar prachtige jurk zijn paper elements. Die kun je zo uitdrukken. Komt geen knipwerk aan te pas. Nu ik de kaart nog eens goed bekijk, zie ik ook dat ik nog een achtergrondstempeltje heb gebruikt uit de serie Out of this world. De cirkels heb ik zelf gezet met inkt en een dopje. Ik heb er 2 even versprongen naast elkaar gezet. Een krabbeltje met een fineliner en je heb ze mooi verbonden. De onderrand van de jurk, daar zitten stickles (glitterlijm) op. Maakt het net wat feestelijker. Nog een paar Enameldots en wat witte spetters en klaar is het kaartje.

 

De kaart hieronder daar heb ik collagepaper bij gebruikt. En waarschijnlijk niet op de manier zoals de meesten collagepaper gebruiken maar ik heb het als achtergrondpapier gebruikt. Voor een kaartje is dit toch veel te mooi om daar nog weer wat overheen te plakken? En weten jullie wat ook een voordeel is van dit papier? Het is licht! Dus waarschijnlijk blijf ik met dit kaartje onder de 20 gram. Dus 1 postzegel! Ik hoor steeds meer mensen dat kaartjes versturen wel erg duur wordt. Misschien is dit een oplossing? Ik vind het in elk geval mooi. 

Ook op deze vrolijke slinger heb ik wat glitter aangebracht. De robotjes heb ik gestempeld op een stukje aquarelpapier en vervolgens met 2 kleuren Distress Ink gekleurd, uitgeknipt en opgeplakt. Ik heb wel eerst de robotjes gestempeld op het achtergrondpapier. Zo hoef je de antennes en wieltjes niet te knippen want die zijn wel heel dun om te knippen.


 Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de leuke serie van Art by Marlene. Ik zal hieronder de producten zetten die ik heb gebruikt.

Fijne dag!


Studio Light - Art by Marlene Out of this World - Clearstamp - ABM-OOTW-STAMP74     Studio Light - Art by Marlene Out of this World - Clearstamp - ABM-OOTW-STAMP71     Studio Light - Art by Marlene Out of this World - Clearstamp - ABM-OOTW-STAMP70     Studio Light - Art by Marlene Out of this World - Paperpad ABM-OOTW-PP14    Studio Light - Art by Marlene Out of this World - Cutting Die - ABM-OOTW-CD87       Studio Light - Art by Marlene - Out of this World - Die Cut Block - ABM-OOTW-DCB07               Gelli Art - Gel Printing Plates - 9" x 12" (22,9 cm x 30,5 cm / A4)               Stickles - Glitterglue - Crystal                    

Geen opmerkingen: