Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 27 november 2021

Warm & Cozy lijn van Jenine's Mindful Art

 Hallo allemaal,

Vandaag wil ik je inspireren met deze Mixed Media Art Journal pagina's.
Deze heb ik gemaakt met de producten uit de nieuwe lijn "Warm & Cozy" van Jenine's Mindful Art collection.  






Nadat ik rijstpapier JMA-WAC-RICE24 met gelmedium opgeplakt heb (links boven en rechts onder).
Ben ik het op kleur gaan brengen met de Cadence Hybride acryl verf.
Kleuren; 011 Light Orange - 027 Sedona 029 Camelot - 001 white.
Van de Cadence premium; 1780 Ground Yellow.
Deze kleuren aangebracht met een sponsje.




Distress Oxide kleur Rusty Hinge en Cadence Dora Perla relief Paste
nr. 10 Diamond met de mask stencil JMA-WAC-MASK58 aangebracht.


Wat stukjes gestempeld van de stempel JMA-WAC-STAMP108 met Archival ink kleur Plum.


Als laatste nog gespetterd met de witte Posca marker en plaatjes uit het scrap vel JMA-WAC-SCRAP78 op verwerkt.
De teksten uit het stickerboekje JMA-WAC-STIC01.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze pagina's in mijn art journal.
Ik vind het een geweldige mooie nieuwe lijn.

Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen. 

                    

Geen opmerkingen: