Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 november 2021

Facebooklive - Label shaker kaart met kleurwerkje met Janet

 Hallo allemaal,

Wat was het weer een leuke gezellig live uitzending.
Tijdens die live uitzending, op 3 november ging ik een label kaart maken waar een kleurwerkje op kwam. De label was een nieuwe mal van Dutch Doobadoo en het kleurwerkje, dat was een stempel
van Elizabeth Craft design, waar ook een bijpassende stans set verkrijgbaar is. Dus je hoeft het niet meer uit te knippen, maar je kan de, in dit geval bloem, zo uitstansen.


Als eerste heb ik de label gemaakt. Hierin maakte ik een schud gedeelte met mica en foam tape.
Op de achtergrond, dus door de opening, zit een stukje designpapier.
Net als op de voorkant is het designpapier van Craft 'O Clock, Rays of Sunshine.

De bloem heb ik ingekleurd met de watecolor set van Elizabeth Craft Design en tijdens de live heb ik ook laten zien hoe je dat kan doen.

Toen het kleurwerk klaar was, heb ik het gestanst en een beetje verhoogd op de label geplakt.
Nog een kleine tekst en een strik er op en zo is deze label shaker kaart ontstaan.

Wil je de live nog een keer terug kijken, dan kan je die hier vinden:


En de materialen die ik gebruikte, die kan je hier vinden:



Dan rest mij nog, om je een fijne dag verder te wensen, en tot een volgende x,
 

Geen opmerkingen: