Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 november 2021

Winter Wonderland

Hallo allemaal!

Iedereen is vast ook druk bezig om leuke dingen te maken voor kerst. Kerstkaarten natuurlijk, maar ik maak ook wat uitgebreidere creaties om persoonlijk te geven.  Zo ook deze snow globe!

Het papier van Graphic45 -  Let it snow lag al even in de kast dus hoogste tijd om daar mee aan de slag te gaan toch!

Ik heb de basis globe gestanst uit wit cardstock. Daarna uit het design papier alleen de voorkant gestanst en die op het cardstock geplakt.
Ik heb uit het design papier een klein tafereeltje geknipt en dit op de achtergrond van de globe geplakt. De kleine boompjes zijn stansjes van Marianne Design.
Natuurlijk hoort er sneeuw in de globe, dus dat erin gestrooid en toen in de opening vast gezet.

Maar ik wilde ook graag iets meer onderaan plakken dus heb ik van ijsstokjes een plateautje gemaakt. Daar  staat de snow globe nu op vast en toen kon ik  lekker  gaan opvullen.





Eerst maar wat tilandsia met het lijmpistool vast gezet en daarop de kerstboom, het rendiertje , wat dennenappeltjes , een klein flesje met wat sneeuw en natuurlijk wat sneeuwballetjes.
Met wat takjes van Elizabeth Craft Design het geheel wat opgevuld.


Hier zie je de bol nog even apart. Ook daar heb ik nog een boom geplakt die ik wel een beetje aan de achterkant af moest knippen anders paste hij niet.


 Wil je nu precies weten hoe ik dit gemaakt heb, Kijk dan as. maandag om half 8 in de facebook groep                                              van Hobbyvision. Dan ga ik deze live maken.
                             Klik op onderstaande foto en wordt lid als je dat nog niet bent!




Hieronder  plaats ik de artikelen die ik gebruikt heb. Als je erop klikt kom je zo in de winkel bij dat artikel!