Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 9 november 2021

Daimond Painting Steenuil

 Hallo allemaal,  

Ook ik heb me aan een Daimond Painting gewaagd, ik dacht altijd dat gepriegel is niets voor mij, maar daar kom ik op terug, ik vond het heerlijk ontspannend om te doen, even je hoofd leeg maken door wat steentjes weg te plakken. Ik weet nu al dat het niet bij deze ene Diamond Painting blijft.

    

          Ik hoop jullie te hebben geïnspireerd. 
                      Bedankt voor het lang komen            
       tot de volgende keer.

      

       Mocht je ook deze mooie steenuil willen maken dan vind je deze in de webshop van HobbyVision. Klik op onderstaande foto dan kom je gelijk bij deze Diamond Painting uit.

       

Geen opmerkingen: