Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 november 2021

Facebooklive - Labelmapje met Tiets

 Hallo allemaal

 Ik loop wat achter met het schrijven van blogposten dus nu maar meteen even doen.
Ik mocht 25 oktober jullie weer verblijden met een live en had dit projectje half liggen. Dus heb die maar afgemaakt en  tijdens de live uitgelegd hoe deze gemaakt kon worden.
 Het prachtige papier Snowy Winterland  is echt mijn favoriet van dit jaar!
De basis is gemaakt van een kraft tasje, met daaraan vast een kleine kraft bag, voorop een envelop en op de achterkant een dubbel gevouwen grotere kraft bag.
Hierin had ik dan 13 labels geschoven. Dus super leuk om als foto mapje te maken!



Het voorste envelopje zit zo vast dat je het omhoog kunt klappen zodat je daar ook nog wat kwijt kunt.



Binnenin gewoon versiert met pockets en plaatjes.



De rechterkant klap je ook nog open zodat er nog meer labels in kunnen.





En dan hier alle labels die ik kwijt kon!



Je kunt de live uitzending hier terug kijken:



https://www.youtube.com/watch?v=_pyBB9lGYM4

De gebruikte materialen staan in de webshop en kun je hier vinden:

https://www.hobbyvision.nl/nl/25-10-2021-tiets-wolfard-label-mapje-snowy-winterland.html

Leuk dat jullie weer zijn komen kijken hier! 
 

Geen opmerkingen: