Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 21 november 2021

Little Light Label

                                                                        Hallo allemaal,


De grunge serie van Studio Light heeft elke keer weer leuke stempels.
De laatste serie van de grunge, daar zat deze katrol met lampen bij.
Deze vond ik wel leuk, een keer wat anders dan bloemen hihihi..


Ik ben daar dan maar eens mee aan de slag gegaan.
Allereerst heb ik een vel aquarel papier bestempeld met de stempel. En ik heb het op een stukje maskeer papier gestempeld. De katrol en de lampjes heb ik uitgeknipt uit het maskeer papier en op de gestempelde afbeelding geplakt. Daarna heb ik het aquarel papier op kleur gebracht met een brayer en een aantal kleuren Amsterdam acryl verf. Deze verfjes zet ik dan op mijn glasplaat en dan neem ik wat verf op met de brayer. Dit rol ik dan uit op het aquarel papier. Je hebt het vast wel eens gezien in een live uitzending. Ik ga net zolang door met de verfjes tot dat ik het mooi genoeg vind.
Daarna heb ik met een billen doekje iets over de verf gewreven zodat het iets lichter werd en mooi gelijk werd. 

Daarna heb ik met een oudere grunge lijn stempel de halve cirkels erop gemaakt. 
Dit heb ik gedaan met een lijm van Cadence,  de metal leaf mixon. In die met lijm gestempelde cirkels heb ik velvet shimmer powder gestrooid. Dit is een poeder wat fluweel achtig word.

Daarna nog wat andere figuurtjes met zwarte stempelinkt en toen ik het genoeg vond heb ik alles goed gedroogd en heb ik het maskeerpapier er af gehaald.

De katrol met de lampjes zijn nu wit en die heb ik ingekleurd met diverse aquarel markers.
Ook aan de buitenkant van de lampjes heb ik wat gelige gloed gemaakt. Dit heb ik met de potlood van Stabillo All en dan dus de gele.

Toen het naar mijn zin was, ben ik het gaan stansen in een labelvorm.
Eerst de afbeelding met de op 1 na grootste label en daarna in het zwart met de grootste maat.
Langs de randjes heb ik nog wat zwarte Distress Paste gedaan en er zit een klein sticker tekstje op.


Alle artikelen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl