Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 6 november 2021

Veel liefs met Woodland Friends

   Hallo allemaal,


Een tijdje terug moest ik een kinderkaartje hebben. Dus zelf maar even weer aan de knutsel hihi
Ik had nog het leuke papier liggen van Woodland Friends van Craft 'O Clock.
Daar heb ik een label kaart mee gemaakt met hangende lucht ballonnen.


Als eerste heb ik de basis gemaakt met de slimline fold Card Art van Dutch Doobadoo. Daarop heb ik designpapier geplakt het uit paperpad. 




Op de voorkant heb ik een strook mica gebogen op de kaart gemaakt (aan de achterkant vastgeplakt).
Op die strook mica heb ik de luchtballonnen geplakt.


Daarna nog diverse plaatjes uit het extra knipvellen pakketje erop verwerkt en wat sticker lettertjes uit een JMA boekje erop geplakt wat het woordje LIEFS maakt.


In de pocket zit een label. Hier heb ik verder niks aan gedaan want er staan al leuke plaatjes op het papier.


En op de achterkant ook nog een leuk designpapiertje.
Ik hoop dat de ontvangster hem leuk gaat vinden. Ik heb hem in elk geval met plezier gemaakt.

  
 

Geen opmerkingen: