Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 november 2021

Ultimate scrapcollection inspiratie

 Hallo allemaal,


Jenine vroeg me of ik met de Ultimate Scrapcollection van Studio Light inspiratievoorbeelden voor jullie wilde maken.
Bij Studio Light zijn er al veel voorbeelden te vinden maar ik ik denk dat jullie toch weer wat 
anders kan laten zien in dit blog.


Het papier is prachtig maar ik vond het in eerste instantie ook druk en de kleuren zijn totaal uit mijn comfortzone.
Vooral het rood is totaal niet mijn kleur, daarom begon ik met het papier waar meer groen en blauw in zit.

 

Scrap 94; heeft er leuke honden op staan, veel meer is er niet nodig op je kaart.



Scrap 95; hier maakte ik een soort sneeuwbol van.

 
\
Ik had nog een stukje over met een mooi bomentafereel.
Hier plakte ik uitgeknipte plaatjes van scrap 91 op. 
Een label erachter meteen ook weer een leuk kaartje klaar.


Twee slimline kaarten met scrapvel 88
Ik stempelde het hert van stempel BL-ES-STAMP115 en knipte deze uit.



Uit scrap 95 maakte ik ook deze twee journal pagina's.
Ik stanste de hoekjes uit met een cirkel stans en verwerkte deze op een achtergrond die ik op de gelliplate gemaakt heb.


Oké, nu ik aan het spelen was kwam er toch inspiratie met de vellen waar meer rood in zit.



Het scrapvel 95 was nog niet op, daar maakte ik deze kaarten ook nog van,
 ik heb hier ook scrap 93 voor gepakt en knipte de plaatjes uit scrap 91.
Uit scrap 96 sneed ik de kaartjes, deze stopte ik nog achter 
de skies, achterop stempelde ik nog een tekst.

 




Van scrap 86 maakte ik een enveloppe met de stans van Crealies CLCZ199.



In die enveloppe kan deze slimline kaart
Ik stanste de vogel uit de hoek met een cirkelstans.
En versierde deze verder met allerlei andere stansen van Studio Light.





En nu nog twee planner pagina's met scrap 89 en de plaatjes uit scrap 91.



Zo dit is wat ik maakte met deze nieuwe collectie vellen.
Als je naar de winkel gaat dan kun je ze in het echt zien want ik heb ze naar Hobbyvision opgestuurd.

Klik op de foto's van de vellen en je komt meteen in de webshop van Hobbyvision.
Hopelijk heb ik jullie nog meer ideeën gegeven om met deze lijn aan de slag te gaan.
Veel plezier en tot de volgende blog.

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Anita zei

Wat een supergave serie kaarten.
Weer inspiratie genoeg
Gr. Anita