Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 november 2021

Box kaart met schudmateriaal

 Hallootjes,

Van Dutch Doobadoo kwamen er een tijdje terug leuke kant en klare box kaart vellen uit.
Deze zijn dus voor gestanst en voor gerild en kan je zo in elkaar plakken.


Hiermee heb ik een soort kijk shaker kaart gemaakt.
Wat heb ik gedaan:

Als eerste de basis in elkaar geplakt en designpapier van Craft 'O Clock op de achtergrond en binnenste zijkanten geplakt.
Van Stamperia had ik nog een zakje elementen en daarin zat een leuke krans. Dit is van chipboard en is ongeveer 2 mm dik. Deze krans is iets breder als het lijstje dus die kon ik mooi in het midden laten staan. Hiervoor heb ik de boven en onderste rand ingesneden en daar die krans ingezet. Deze staat dus nu los van de voor en achterkant. 
Vervolgens heb ik divers schudmateriaal uitgezocht er er in gestopt.
En als je lekker wilt schudden, moet het natuurlijk afgeplakt worden en dat heb ik gedaan met een stuk mica ( transparant papier ) dat net zo groot is als de buitenste maten van de kaart.
Door daar weer leuke strookjes designpapier op te plakken werk je de lijm/tape mooi weg.
Nu kan je het lekker schudden.

Als laatste nog wat plaatjes van Craft 'O Clock die uit het knipvellen setje komen.


En hier kan je de producten vinden: