Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 3 november 2021

Color makes life more beautiful

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een artjournal pagina voor jullie. Lekker knip en scheurwerk. Met het prachtige papier van AB Studio. Daar hoef je helemaal niet veel meer aan te doen om een mooie pagina te maken. Of een kaart natuurlijk. Ik zal jullie in een paar stappen laten zien hoe te maken.

Ik heb gewoon witte, gladde cardstock gepakt en die met een pasje ingesmeerd met gesso. Je mag rustig stukjes vergeten of overslaan. Dat geeft alleen maar extra structuur.

Daarna ben ik het mooie papier kapot gaan scheuren en verdeeld over mijn pagina. Wat ik dan doe, is een foto maken. Want ik weet nooit meer hoe ik het neer heb gelegd. Hebben jullie dat ook? Of zijn jullie een kei in het onthouden? Hier zie je ook dat ik een paar stukjes open heb gehouden.

 Hieronder zie je het opgeplakt en met Distress Inkt bewerkt. Ik heb de kleuren Evergreen Bough en Crackling Campfire gebruikt.

Hier zie je de stukjes waar alleen gesso zit.

Ik heb de randen bijgewerkt met een schaar en vervolgens achtergrond stempels gezet. Die van Marlene zijn supergaaf en je kunt er nog van alles mee doen. Als ik zo zit te typen, komen er nog allerlei ideetjes boven, wat ik allemaal nog kan doen op deze pagina....hahaha. Maar doe ik niet want dan komt ie nooit af.

En dan wil ik jullie toch ook nog even mijn telefoon hoesje laten zien. Ik vond deze pagina zo leuk geworden dat ik er een hoesje van heb laten maken. Hoe gaaf is dat! Niemand anders heeft zo'n hoesje.

En dan nog een keer het eindresultaat. Het is niet moeilijk om te maken. Maar dat hoeft toch ook niet altijd? Onze hobby moet toegankelijk zijn voor iedereen.

Hieronder heb ik de gebruikte artikelen neergezet. Als je erop klikt kom je gelijk op de goede plek in de webwinkel terecht. Het paperpad dat ik heb gebruikt is uitverkocht maar er zijn er nog hele leuke die erop lijken. 


 Collection Kit - AB Studio - Shine your light       Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml      Liquitex - Matte Acrylic Gel Medium - 8oz                                              

  Studio Light - Art by Marlene 5.0 - CLING stamp STAMPBM47           Distress Inkt Pad - Crackling Campfire   Distress Inkt - Mini - Evergreen Bough Tsukeniko - Sponge Dauber - 3 stuks    stempelinkt  - StazOn - Jet Black