Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 16 november 2021

Winter in the forest

 Hoii allemaal!

Vandaag ben ik er weer met een nieuwe winterse post. 
Vandaag laat ik jullie zien dat je een leuk tafereeltje kan maken met de nieuwe stansen van Elizabeth Craft Design.
Ook gebruikte ik er nog wat andere stansen bij. 


Allereerst heb ik de slimeline stans gestanst uit Soft Finish Cardstock.
Je stanst een soort frame uit (het gedeelte wat er uitvalt bewaar je).
De slimline frame heb ik gemat met ook Soft Finish Cardstock.
Het deel wat eruit viel heb ik voorzien van een beetje Distress Ink Tumbled Glass.
Dit deel plak ik weer teug in mijn frame. 
Op de achtergrond heb ik ook nog wat sneeuwvlokken geplakt.
Deze hebben van mij een glitterlaagje gekregen met de Cool Daimond Silk Microfine Glitter.
Ohja deze sneeuwvlokken komen uit de Special Classic Christmas Kit. 


De slimline stans heb ik nog 2 keer gestanst en voorzien van foam tape aan de achterkant. 
Dit zorgt straks voor het 3D effect. 
Bij de eerste laag heb ik huisjes achter de sneeuw geplakt. 
Dit zijn huis van de Village Edges (1691). Hier heb ik alleen maar een klein beetje Tumbled Glass langs de randen gedaan.


De boompjes heb ik gekleurd met Forest Moss.
Achter de huisjes en bomen heb ik ook wat foam tape geplakt zodat dit niet naar achter gaat hangen.



Op deze laag heb ik een boom geplakt. Deze boom is gekleurd met Peeled Paint en Forest Moss. 
Hierop komt de laatste slimeline laag, ook weer met foam tape.



Op deze laag heb ik een aantal dieren en bomen uit de slimeline set gehaald.
Het hek komt uit de Slimeline Adventure Edges.


Als finish and touch heb ik met een ijskristal pen op de rand bovenaan een ijzig effect gemaakt. 
Is dit geen geweldige set? Hier kun je weer eindeloze creaties mee maken.
Natuurlijk kan dit ook in andere thema's zoals winter of kerst. 

Ik hoop dat jullie hebben genoten van dit bericht!
Jullie zien snel weer een bericht verschijnen.

Liefs Lisanne 

 

Hier nog even de gebruikte producten op een rijtje. Deze kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl