Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 13 november 2021

Zonnebloemen

 Hallo allemaal,

Herfstkaarten maken is natuurlijk ontzettend leuk om te doen en wat ook typisch herfst is, zijn zonnebloemen. Door het kaarten maken ben ik daar een paar jaar geleden achter gekomen, zo leer je ook nog iets in blogland. Els Wezenbeek heeft een prachtig knipvel uitgebracht voor de herfst en ik vond het een uitdaging om daar passend papier bij te vinden, omdat het wel 'lastige kleuren' zijn. Tussen mijn papier kwam ik het blokje Floral Delight tegen en dat paste qua kleur er perfect bij. Met een herfstkleurig basispapierset van Vaessen Creatief had ik genoeg kleuren om de kaart af te maken met als resultaat een herfstkaart in 'niet-herfstkleuren'.


Ik zie jullie graag terug bij een volgende kaart en als jullie ook wat met dit knipvel maken, laat het dan even weten: ik ben heel benieuwd naar jullie kleurencombi's met deze plaatjes!

Hieronder heb ik de producten gelinkt naar de webshop: als je erop klikt, kom je direct bij het juiste product terecht. 


Hobbygroet,
Lisanne