Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 9 november 2021

Kleinkind geboren

 Hallo allemaal,


De ronde 'van harte-cirkel' is een ontzettend populaire mal en inmiddels al meerdere keren opnieuw uitgebracht. Zelf heb ik hem ook al een paar keer gebruikt en hoort die bij mij ook tot een van m'n favoriete mallen. Toen ik met de mal een kaartje voor een kersverse opa en oma wilde gaan maken, ging ik kijken welke Dutch Doobadoo mal er leuk bij zou passen. Toen kwam ik deze mal tegen en was de keuze snel gemaakt. De plaatjes van Marianne Design met de schattige muisjes passen perfect op de cirkel. Op het behang achter de wieg zie je sterretjes en die heb ik met een mal van Marleen gemaakt, die ook weer leuk bij de nieuwste ijsberen collectie van Marianne Design past, dus weer veelzijdig in gebruik: van baby tot Kerstkaarten.


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en zie jullie graag terug met een volgende kaart.

Hobbygroet,
Lisanne


Klik op een plaatje van een product hieronder en je komt direct op de goede plek in de webshop terecht:

Geen opmerkingen: