Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 11 november 2021

#HVHERFSTCHALLENGE 2021

 Goedemorgen allemaal,

Voor de herfst challenge mocht ik een projectje maken waarin de opdrachten verwerkt konden worden en dat is deze houder met doosje geworden waar een album in gezet kan worden.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Studio Light - Beauty of Fall.
Alle 5 de opdrachten heb ik in het album verwerkt.



Op deze foto kun je goed zien hoe het album in het doosje staat.



Als je het geheel opgeklapt zie je het boekje tevoorschijn komen.





Het boekje is een soort harmonica geworden. 5 enveloppen aan elkaar, en zo kun je gemakkelijk 5 opdrachten erin verwerken.











Wil je dit ook maken ( kan natuurlijk voor elke gelegenheid) dan kun je het filmpje terug kijken op ons YouTube kanaal.


https://www.youtube.com/watch?v=-H1rFkC9rsk

 Ook de gebruikte materialen staan bij elkaar en vind je hier:
https://www.hobbyvision.nl/nl/04-10-2021-tiets-wolfard-online-workshop-basisproject-hvherfstchallenge2021.html

Ook vind je daar een basis setje om dezelfde te kunnen maken als ik hier heb  laten zien.
Bedankt weer voor het lezen en bekijken van mijn blogpost!
  

Geen opmerkingen: