Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 november 2021

Facebooklive - Loaded scrap envelope met Reanna

 Hoi!

Op 22 oktober 2021 ging ik live met de gave Beautiful Blooms stempels van Elizabeth Craft Designs. Deze stempels hebben nu ook bijpassende stansen zodat je niet hoeft te knippen, toch fijn!

Dit werd de 'loaded scrap envelope' voor in mijn planner;


Ik gebruikte de Wave Pocket stans van Elizabeth Craft Designs met de leuke labels als basis. Verder gebruikte ik kraft papier en papier uit het Reminiscence boek:

 

De bloemen kleurde ik met de waterverf van Elizabeth Craft Designs, prima kwaliteit en lekker veel kleurtjes!





Nog even wat detailfoto's:




Mocht je het filmpje nog willen terugkijken, dan vind je die hier:


Kijk jij met je mobiel? Dan kun je op deze link klikken:

En tot slot vind je hier de gebruikte artikelen:

Tot de volgende keer!

Liefs, Reanna

Geen opmerkingen: